REGULAMIN BEZPŁATNYCH OGŁOSZEŃ SALES MARKET

I Wstęp:

Niniejszy Regulamin zawiera:

  • zasady zamieszczania reklamy/ogłoszeń bezpłatnych, za pośrednictwem MyDerm Laboratories Sp. z o.o. emitowanych w wersji elektronicznej na stronie www.myderm.com.pl/salesmarket
  • zasady dostępu do Internetowych portali ogłoszeniowych www.myderm.com.pl/salesmarket

Ilekroć w regulaminie mowa będzie o:

Firmie oznacza to MyDerm Laboratories sp. z o.o., z siedzibą w Lublinie, przy ul. Radzikowskiej 18, 20-403 Lublin, KRS:, REGON:, NIP: 9462657928, właściciela strony internetowej www.myderm.com.pl

Portalu Internetowym, oznacza to serwis ogłoszeniowy dostępny na stronie www.myderm.com.pl/salesmarket

Ogłoszeniach, oznacza to krótką formę słowną w której autor ogłasza przedmiot/usługę oferowaną odbiorcy. Ogłoszenie oprócz treści słownej może zawierać zdjęcia. Ogłoszenie nie może zawierać odnośników do stron internetowych.

Ogłoszeniodawcach, oznacza to osobę zamieszczającą ogłoszenia na portal.

II Produkty i usługi reklamowe:

  1. Na stronie myderm.com.pl/salesmarket, dopuszczone jest zamieszczanie ogłoszeń (po uprzedniej weryfikacji przez administratora).
  2. Na stronie myderm.com.pl/salesmarket, można publikować wyłącznie ogłoszenia sprzedaży lub chęci zakupu produktów związanych z branżą kosmetyczną, kosmetologii, medycyny estetycznej oraz pozostałych produktów związanych z działalnością medyczną z wyłączeniem gotowych do iniekcji preparatów.
  3. Ogłoszenie internetowe powinno zawierać dokładny opis oferowanego przedmiotu z numerem telefonu ogłoszeniodawcy oraz opcjonalnie adres e-mail. Dla lepszego zobrazowania oferowanego przedmiotu sugerujemy załączyć jego zdjęcie. Możliwe jest zamieszczenie 5 zdjęć o maksymalnym rozmiarze 30MB w formacie jpg lub png.
  4. Ogłoszenie będzie publikowane na stronie myderm.com.pl/salesmarket przez okres 2 misięcy. Po okresie 2 miesięcy zostanie automatycznie usunięte ze strony.
  5. Ogłoszenia internetowe są emitowane wyłącznie na stronie portalu ogłoszeniowego: myderm.com.pl/salesmarket i są zamieszczane bezpłatnie.

III. Postępowanie reklamacyjne:

  1. Użytkownik ma prawo zgłaszać reklamację, jeżeli usługi przewidziane w niniejszym Regulaminie nie są realizowane przez Portal lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.
  2. Użytkownik ma prawo zgłaszać reklamacje niewykonania bądź nienależytego wykonania przez Portal usługi w terminie 7 dni od dnia rozpoczęcia emisji bądź dnia, w którym emisja powinna się rozpocząć. Portal może odmówić rozpatrzenia reklamacji złożonych po upływie 7 dni od daty rozpoczęcia emisji.
  3. Reklamację można złożyć za pomocą korespondencji elektronicznej na adres: office@myderm.com.pl lub on-line w zakładce „Kontakt”.
  4. Reklamacja powinna zawierać wskazanie danych Użytkownika, numeru kontaktowego podanego przy ogłoszeniu, którego dotyczy reklamacja, oraz dokładne opisanie powodu reklamacji.
  5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji MyDerm Laboratories Sp. z o.o. zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  6. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania prawidłowo złożonej reklamacji. Użytkownik otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą korespondencji elektronicznej pod wskazany adres e-mail.
  7. MyDerm Laboratories Sp. z o.o. ma prawo wstrzymać emisję ogłoszenia na podstawie otrzymanej wiarygodnej informacji, iż treść danego ogłoszenia jest niezgodna z przepisami powszechnie obowiązującego prawa lub narusza postanowienia niniejszego regulaminu.

IV Postanowienia końcowe:

  1. MyDerm Laboratories Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odmowy umieszczenia ogłoszenia przesłanego przez ogłoszeniodawcę bez podania przyczyny.
  2. MyDerm Laboratories Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo odmowy emitowania ogłoszeń zawierających treści określone w prawie jako zabronione, jak również wtedy, gdy ich treść pozostaje w sprzeczności z linią programową i charakterem portalu oraz treści sprzecznych z zasadami współżycia społecznego, a w szczególności:
  • Godzących w dobre imię spółki MyDerm Laboratories,
  • Niezwiązanych z branżą kosmetyczną, kosmetologiczną, medycyną estetyczną oraz pozostałym zakresem medycznym.
  • Środków w obrocie farmaceutycznym i wyrobów medycznych, a dokładnie gotowych preparatów związanych z iniekcją.
  • Wszelkich ogłoszeń związanych z usługami,
  • Naruszających normy moralne i obyczajowe, godność człowieka, uczucia religijne, przekonania polityczne oraz związanych z dyskryminacją rasową, dyskryminacją płciową lub do nich nawołujących,
  • Obelżywych i zawierających treści erotyczne, bez względu na nośnik, na którym zostały zapisane,
  • Zawierających treści naruszające dobra osobiste lub dane osobowe osób trzecich (konta bezpłatnej poczty e-mail, konta komunikatorów internetowych),
  • Zawierających treści dotyczące sprzedaży organów i narządów ludzkich,
  • Dotyczących sprzedaży zwierząt i roślin
  • Dotyczących produktów spożywczych
  • Zawierających prośbę o wpłatę środków pieniężnych, np. na konto bankowe
  • Dotyczących sprzedaży i nabywania
    a) środków odurzających, psychotropowych, dopalaczy,
    b) środków pirotechnicznych
    c) wszelkich środków chemicznych
    d) napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych,
    e) towarów (muzyka, filmy, oprogramowanie, prace maturalne, zaliczeniowe lub inne prace pisemne) naruszających prawo autorskie (własność intelektualną osób trzecich) oraz towarów naruszających prawa własności (odmiany roślin chronionych)
  • f) gier losowych, zakładów wzajemnych, gier cyklicznych, gier w karty (nie dotyczy gier sportowych), gier na automatach losowych, totalizatorów – w myśl Ustawy z dnia 29.07.1992r. „o grach i zakładach wzajemnych” (Dz. U. nr 4 poz. 27 z 2004r) zmienionej Ustawą z dnia 19. 11.2009r. (Dz. U. nr 201 poz. 1540 z 2009r.)
  • g) piramid finansowych, łańcuszków szczęścia,
    i) kodów aktywacyjnych
  • Dotyczących obrotu i świadczeń usług przy pomocy produktów podrobionych, których oznakowanie może wprowadzać Klienta w błąd i sugerować ich oryginalne pochodzenie, jakość i sposób wytwarzania
  • Broni i amunicji (zgodnie z definicją art.4, art.5, art.7, art.8 i dalszych ustawy z dnia 21 maja 1999r. o „broni i amunicji”)
  • Olejów opałowych i napędowych
  • Produktów i usług, których obrót i wykonywanie podlega koncesji
  1. MyDerm Laboratories Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty, stan oraz ich wysyłkę oraz transport, które zostały zakupione od ogłoszeniodawcy. Zamieszczane ogłoszenia mają charakter grzecznościowy, a umowa zakupu/sprzedaży jest wyłącznie po stronie ogłoszeniodawcy i kupującego od niego przedmiot.
  2. Treść, forma i długość ogłoszeń musi być zgodna z zasadami podawania ogłoszeń obowiązującymi na stronie www.myderm.com.pl/salesmarket.
  3. Ogłoszenia i zdjęcia niezgodne z niniejszym Regulaminem i zasadami podawania ogłoszeń nie będą emitowane, za co MyDerm Laboratories Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności i nie zwraca kosztów poniesionych przez ogłoszeniodawców. Po podaniu ogłoszenia jego treść trafia do weryfikacji (korekty) i dopiero po akceptacji ogłoszenie zostaje przekazane do emisji.
  4. MyDerm Laboratories Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do:
    – przerw technicznych w funkcjonowaniu systemu podawania ogłoszeń na portalach internetowych www.myderm.com.pl
    – przerw technicznych w funkcjonowaniu systemu podawania ogłoszeń wynikłych z przyczyn: siły wyższej, globalnej awarii sieci, awarii u operatorów sieci komórkowych lub innych czynników niezależnych od MyDerm Laboratories Sp. z o.o.
  5. Portal zastrzega sobie prawo do zmiany terminów przyjmowania ogłoszeń. Zmiany te mogą mieć charakter stały lub przejściowy, np. z uwagi na święta, dni wolne od pracy. O stosownych zmianach Portal poinformuje na portalu.
  6. Zamieszczenie ogłoszenia bezpłatnego na stronie myderm.com.pl/salesmarket oraz będących własnością firmy portali Internetowych oznacza jednoczesne wyrażenie zgody na otrzymanie przez ogłoszeniodawcę wiadomości informacyjnych i reklamowych wysyłanych przez MyDerm Laboratories sp. z o.o.
  7. Reklamodawca oświadcza, że stosownie do treści Art.23 ust.1 pkt1 Ustawy z dnia 29.08.1997r. „O ochronie danych osobowych” (Dz. U. Nr 133 poz.883) wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych dla celów wynikających z realizacji zlecenia reklamowego, w tym dla dochodzenia roszczeń firmy przed Sądami Powszechnymi, ewentualnie prowadzenia egzekucji sądowej, a także w celach marketingowych i promocyjnych oraz umieszczenie ich w bazie adresowej MyDerm Laboratories Sp. z o.o., Powyższe dane Reklamodawca przekazuje dobrowolnie oraz ma prawo wglądu do w/w danych.
  8. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.09.2022r.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Szanowni Państwo,

od 25 maja 2018 r. obowiązują nowe przepisy prawa o ochronie danych osobowych.

Dbanie o bezpieczeństwo danych osobowych jest priorytetem i naszym obowiązkiem, dlatego przygotowaliśmy dla Państwa:

– informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych

– regulamin bezpieczeństwa danych osobowych.

W dokumentach zawarte są informacje o przysługujących Państwu prawach w tym zakresie.

Jednocześnie informujemy, że zgoda na przetwarzanie danych osobowych – RODO, jest dobrowolna, a także niezbędna do realizacji działań zmierzających do nawiązania współpracy oraz kontynuacji współpracy z naszą Firmą (sprzedaży produktu, realizacji usługi).

W przypadku braku zgody na przetwarzanie danych osobowych – RODO prosimy o kontakt z naszą Firmą.

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO

MyDerm Laboratories Sp. z o.o.

Ul. Radzikowska 18
20-403 Lublin

KRS: 0000603935

REGON: 363791517

NIP: 9462657928

Zgodnie z art.13 ust.1.i ust.2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE,

MyDerm Laboratories Sp. z o.o. (dalej jako Firma) informuje, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest MyDerm Laboratories Sp. z o.o.
  2. Administrator przetwarza dane w celu sprzedaży produktu lub realizacji usługi.
  3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest realizacja zamówienia lub usługi.
  4. Dane osobowe przetwarzane będą do momentu cofnięcia Zgody na przetwarzanie danych osobowych, a każdorazowo nie dłużej niż przez okres istnienia Administratora.
  5. Państwa dane osobowe są zabezpieczone systemem komputerowym Firmy– do obsługi Klientów, potencjalnych Klientów i kontrahentów oraz jeśli dane są w formie papierowej są zabezpieczone poprzez zamknięcie w pomieszczeniu na klucz lub poprzez zamknięcie w szufladzie/szafie na klucz.
  6. Państwa dane mogą podlegać profilowaniu ( przez Firmę/Administratora).
  7. Przysługuje Państwu prawo do dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
  8. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego ( Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  9. W trakcie nawiązywania współpracy lub w trakcie jej trwania prosimy o podanie następujących danych osobowych: imię, nazwisko, numer dowodu osobistego, numer NIP, adres zamieszkania, adres email, numer telefonu, dane do wystawienia faktury.
  10. Państwa dane pozyskaliśmy lub pozyskujemy:

– bezpośrednio od Pani/Pana/Państwa, gdy podaliście je nam na potrzeby nawiązaniu współpracy lub jej kontynuacji;

– ze źródeł dostępnych publicznie Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innych podobnych źródeł, dotyczy to wyłącznie przedsiębiorców wpisanych do tych publicznych rejestrów.

  1. Podanie danych było i jest dobrowolne, a także niezbędne do realizacji celów Firmy, w podjęciu działań zmierzających do nawiązania współpracy oraz kontynuacji współpracy (sprzedaży produktu, realizacji usługi):

– w celu wysłania emailem, smsem, MMS-em, listem tradycyjnym, Pocztą Polską, Pocztą Kurierską lub w celu przekazania telefonicznie i osobiście: oferty Firmy, materiałów reklamowych, warunków współpracy, cennika lub innych informacji w celach marketingu produktów i usług oraz w celu zaproszenia na spotkanie branżowe, zaproszenia na targi branżowe lub w celu zorganizowania spotkania służbowego

– w celu podpisania umowy, podpisania kontraktu, wystawienia proformy, wystawienia faktury, wystawienia pokwitowania/KP, wykonania przelewu, dostarczenia towaru (niezbędna dokumentacja), wystawienia dokumentacji służącej do wykonania usługi przez Firmę

– w celach związanych z prowadzeniem statystyki sprzedaży produktów i usług, przyjmowaniem referencji i opinii

– w celach związanych z postępowaniem kontrolnym prowadzonym przez państwowe instytucje

– w celach związanych z rozpatrywaniem skarg i reklamacji dotyczących sprzedaży i usług świadczonych przez Firmę oraz w przypadku, gdy znajdzie to zastosowanie, w celach związanych z prowadzeniem postępowań spornych.

  1. Dane nie będą nikomu udostępniane, poza stałemu kontrahentowi Firmy, który świadczy usługi informatyczne w sposób ciągły w Firmie, są udostępniane dane tylko i wyłącznie do celów tworzenia programu informatycznego i opieki nad nim oraz poza podmiotami, które są uprawnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  2. Administrator dokłada wszelkich starań , aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej oraz organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem, czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
  3. Z MyDerm Laboratories Sp. z o.o. można skontaktować się telefonicznie pod numerem telefonu: + 48 503 088748 lub pocztą elektroniczną pod adresem: office@myderm.com.pl pocztą tradycyjną na adres:

MyDerm Laboratories sp. z o.o.

Ul. Aleja Chopina 36A,

05-092 Łomianki

REGULAMIN BEZPIECZEŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW, POTENCJALNYCH KLIENTÓW I KONTRAHENTÓW

MyDerm Laboratories Sp. z o.o.

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest MyDerm Laboratories Sp. z o.o.
  2. Administrator przetwarza dane w celu sprzedaży produktu lub realizacji usługi.
  3. W trakcie nawiązywania współpracy lub w trakcie jej trwania Firma prosi o podanie następujących danych osobowych: imię, nazwisko, numer dowodu osobistego, numer NIP, adres zamieszkania, adres email, numer telefonu, dane do wystawienia faktury.
  4. Państwa dane Firma pozyskała lub pozyskuje:

– bezpośrednio od Pani/Pana/Państwa, gdy podaliście ja nam na potrzeby nawiązaniu współpracy lub jej kontynuacji;

– ze źródeł dostępnych publicznie Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innych podobnych źródeł – dotyczy to wyłącznie przedsiębiorców wpisanych do tych publicznych rejestrów.

  1. Dane osobowe są przetwarzane i zabezpieczone w systemie komputerowym Firmy oraz jeśli dane są w formie papierowej są zabezpieczone poprzez zamknięcie w pomieszczeniu na klucz lub poprzez zamknięcie w szufladzie/szafie na klucz.
  2. W trakcie godzin pracy Firmy dane osobowe dostępne w systemie Firmy są niewidoczne dla innych osób przebywających na terenie Firmy.
  3. Pracownicy i Zleceniobiorcy Firmy przestrzegają wszelkich procedur niezbędnych do zabezpieczenia danych osobowych.
  4. Z MyDerm Laboratories Sp. z o.o. można skontaktować się telefonicznie pod numerami telefonu tel.:: +48 503 088 748 lub pocztą elektroniczną pod adresem office@myderm.com.pl