POLITYKA PRYWATNOŚCI
Szanowni Państwo,
od 25 maja 2018 r. obowiązują nowe przepisy prawa o ochronie danych osobowych.
Dbanie o bezpieczeństwo danych osobowych jest priorytetem i naszym obowiązkiem, dlatego przygotowaliśmy dla Państwa:
– informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych
– regulamin bezpieczeństwa danych osobowych.
W dokumentach zawarte są informacje o przysługujących Państwu prawach w tym zakresie.
Jednocześnie informujemy, że zgoda na przetwarzanie danych osobowych – RODO, jest dobrowolna, a także niezbędna do realizacji działań zmierzających do nawiązania współpracy oraz kontynuacji współpracy z naszą Firmą (sprzedaży produktu, realizacji usługi).
W przypadku braku zgody na przetwarzanie danych osobowych – RODO prosimy o kontakt z naszą Firmą.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO
MyDerm Laboratories Sp. z o.o.
Ul. Radzikowska 18
20-403 Lublin
KRS: 0000603935
REGON: 363791517
NIP: 9462657928
Zgodnie z art.13 ust.1.i ust.2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE,
MyDerm Laboratories Sp. z o.o. (dalej jako Firma) informuje, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest MyDermLaboratories Sp. z o.o.
- Administrator przetwarza dane w celu sprzedaży produktu lub realizacji usługi.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest realizacja zamówienia lub usługi.
- Dane osobowe przetwarzane będą do momentu cofnięcia Zgody na przetwarzanie danych osobowych, a każdorazowo nie dłużej niż przez okres istnienia Administratora.
- Państwa dane osobowe są zabezpieczone systemem komputerowym Firmy– do obsługi Klientów, potencjalnych Klientów i kontrahentów oraz jeśli dane są w formie papierowej są zabezpieczone poprzez zamknięcie w pomieszczeniu na klucz lub poprzez zamknięcie w szufladzie/szafie na klucz.
- Państwa dane mogą podlegać profilowaniu ( przez Firmę/Administratora).
- Przysługuje Państwu prawo do dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
- Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego ( Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
- W trakcie nawiązywania współpracy lub w trakcie jej trwania prosimy o podanie następujących danych osobowych: imię, nazwisko, numer dowodu osobistego, numer NIP, adres zamieszkania, adres email, numer telefonu, dane do wystawienia faktury.
- Państwa dane pozyskaliśmy lub pozyskujemy:
– bezpośrednio od Pani/Pana/Państwa, gdy podaliście je nam na potrzeby nawiązaniu współpracy lub jej kontynuacji;
– ze źródeł dostępnych publicznie Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innych podobnych źródeł, dotyczy to wyłącznie przedsiębiorców wpisanych do tych publicznych rejestrów.
- Podanie danych było i jest dobrowolne, a także niezbędne do realizacji celów Firmy, w podjęciu działań zmierzających do nawiązania współpracy oraz kontynuacji współpracy (sprzedaży produktu, realizacji usługi):
– w celu wysłania emailem, smsem, MMSem, listem tradycyjnym, Pocztą Polską, Pocztą Kurierską lub w celu przekazania telefonicznie i osobiście: oferty Firmy, materiałów reklamowych, warunków współpracy, cennika lub innych informacji w celach marketingu produktów i usług oraz w celu zaproszenia na spotkanie branżowe, zaproszenia na targi branżowe lub w celu zorganizowania spotkania służbowego
– w celu podpisania umowy, podpisania kontraktu, wystawienia proformy, wystawienia faktury, wystawienia pokwitowania/KP, wykonania przelewu, dostarczenia towaru (niezbędna dokumentacja), wystawienia dokumentacji służącej do wykonania usługi przez Firmę
– w celach związanych z prowadzeniem statystyki sprzedaży produktów i usług, przyjmowaniem referencji i opinii
– w celach związanych z postępowaniem kontrolnym prowadzonym przez państwowe instytucje
– w celach związanych z rozpatrywaniem skarg i reklamacji dotyczących sprzedaży i usług świadczonych przez Firmę oraz w przypadku, gdy znajdzie to zastosowanie, w celach związanych z prowadzeniem postępowań spornych.
- Dane nie będą nikomu udostępniane, poza stałemu kontrahentowi Firmy, który świadczy usługi informatyczne w sposób ciągły w Firmie, są udostępniane dane tylko i wyłącznie do celów tworzenia programu informatycznego i opieki nad nim oraz poza podmiotami, które są uprawnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- Administrator dokłada wszelkich starań , aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej oraz organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem, czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
- Z MyDermLaboratories Sp. z o.o. można skontaktować się telefonicznie pod numerem telefonu: + 48 503 088748 lub pocztą elektroniczną pod adresem: office@myderm.com.pl pocztą tradycyjną na adres:
MyDerm Laboratories sp. z o.o.
Ul. Aleja Chopina 36A,
05-092 Łomianki
REGULAMIN BEZPIECZEŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW, POTENCJALNYCH KLIENTÓW I KONTRAHENTÓW
MyDerm Laboratories Sp. z o.o.
- Administratorem Państwa danych osobowych jest MyDermLaboratories Sp. z o.o.
- Administrator przetwarza dane w celu sprzedaży produktu lub realizacji usługi.
- W trakcie nawiązywania współpracy lub w trakcie jej trwania Firma prosi o podanie następujących danych osobowych: imię, nazwisko, numer dowodu osobistego, numer NIP, adres zamieszkania, adres email, numer telefonu, dane do wystawienia faktury.
- Państwa dane Firma pozyskała lub pozyskuje:
– bezpośrednio od Pani/Pana/Państwa, gdy podaliście ja nam na potrzeby nawiązaniu współpracy lub jej kontynuacji;
– ze źródeł dostępnych publicznie Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innych podobnych źródeł – dotyczy to wyłącznie przedsiębiorców wpisanych do tych publicznych rejestrów.
- Dane osobowe są przetwarzane i zabezpieczone w systemie komputerowym Firmy oraz jeśli dane są w formie papierowej są zabezpieczone poprzez zamknięcie w pomieszczeniu na klucz lub poprzez zamknięcie w szufladzie/szafie na klucz.
- W trakcie godzin pracy Firmy dane osobowe dostępne w systemie Firmy są niewidoczne dla innych osób przebywających na terenie Firmy.
- Pracownicy i Zleceniobiorcy Firmy przestrzegają wszelkich procedur niezbędnych do zabezpieczenia danych osobowych.
- Z MyDermLaboratories Sp. z o.o.można skontaktować się telefonicznie pod numerami telefonu tel.:: +48 503 088 748 lub pocztą elektroniczną pod adresem office@myderm.com.pl